Handelsbetingelser samt administration af køb og salg på Honeygreen.dk foretages af:

Acroaticum Group
Bredgade 20, 2. sal
DK-1260 København K
Tlf: +45 35 13 90 69 
CVR: 39 80 54 72

Bestilling og betaling
Bestillinger kan kun foretages via webshoppen og ikke via e-mails, breve eller fax. Skulle du have problemer med din bestilling, hjælper vi altid gerne.


Når du har gennemført en bestilling, modtager du en bekræftelse på din ordre, og når vi har pakket og afsendt varen, modtager du en kvittering med tracking information – hele processen foregår via e-mail. 

Webshoppen er åben 24 timer i døgnet, og vi håndterer ordrer på alle hverdage. Bestiller du inden kl. 14, sendes dine varer fra os samme dag.
Bestiller du i weekenden eller på helligdage, vil din ordre blive behandlet den først følgende hverdag, medmindre vi oplyser andet, når du afgiver din ordre. 

For at handle på Honeygreen.dk skal du være fyldt 18 år.

Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse
Når du har bestilt en vare hos os, får du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os.

Betalingsmidler 
Vi accepterer følgende betalingsmidler på honeygreen.dk: 

- Dankort
- MasterCard
- Visa


Betaler du med kreditkort, vil du af sikkerhedsmæssige årsager blive bedt om at indtaste kortets kontrolcifre (Credit Card verifikation nummer (CVV). Du finder de tre kontrolcifre på bagsiden af dit kreditkort, oftest i højre side af kreditkortets bagside.  Der kan også være andre tilsvarende sikkerhedsforanstaltninger. 

Hvornår sker betalingen? 
Din betaling vil blive trukket på den valgte betalingstjeneste, når din vare pakkes og afsendes.

Vi forbeholder os retten til at annullere en ordre
Vi forbeholder os retten til at annullere en bestilling eller et køb uden at være ansvarlige for erstatning eller andre omkostninger, i en af følgende situationer: 

1) Dine betalingsoplysninger er ikke korrekte eller kan ikke verificeres.

2) Din bestilling er afgivet med det formål at begå bedrageri mv. eller afgivet i forbindelse med en strafbar handling eller anden ulovlig aktivitet.

3) Der opstår en utilsigtet fejl på webshoppen, fx en betalings-fejl el.lign.

4) Vi har grund til at tro, at du er under 18 år gammel.


Reklamation - Hvis der er noget galt med din vare
Dit køb er omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Det er vigtigt, at du i disse situationer ikke fjerner noget fra pakken og gemmer den originale emballage, da du ellers kan miste retten til erstatning. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 uger, efter fejlen blev opdaget.
Du kan reklamere ved at kontakte os på: support@honeygreen.dk.

Afhængig af den konkrete situation, vil du modtage de videre instrukser.
Varen skal sendes til:

Acroaticum Group
Att. honeygreen/reklamation
Bredgade 20, 2. sal
DK-1260 København K

Når du returnerer varen, bedes du samtidig så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er og udfylde vores returformular.

Ved berettiget reklamation refunderer vi rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger til at sende varen retur til os. I modsat fald, skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse. 

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Priser
Alle de anførte priser for varer, leveringsomkostninger og andre omkostninger er inklusive skatter, moms og afgifter. Omkostninger vedrørende levering, fragt eller porto kan variere og lægges til for hver bestilling. Vi tager forbehold for afgiftsændringer, pris- og korrekturfejl mm. 

Opdatering af siden
Vi gør vores bedste for at opdatere webshoppen samt sikre, at priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne er korrekte. Stavefejl, fejl i priser, tilbud, beskrivelser og andre oplysninger om varerne kan dog opstå, og nogle gange opdager vi, at prisen for en vare er angivet forkert. 

Force Majeure
Vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller manglende overholdelse af vores forpligtelser i henhold til Handelsbetingelserne, hvis forsinkelsen eller den manglende opfyldelse skyldes begivenheder, som ligger uden for vores rimelige kontrol. 

Ugyldighed
Såfremt en eller flere af bestemmelserne i Handelsbetingelserne måtte blive erklæret helt eller delvist ugyldige, finder de øvrige bestemmelser fortsat anvendelse. 

Personoplysninger
Vi behandler dine personoplysninger fortroligt. Læs venligst vores Cookies og persondatapolitk, som fortæller om, hvordan vi bruger de personoplysninger, som du giver os i forbindelse med bestillingsproceduren og din brug af webshoppen i øvrigt. Når du handler på webshoppen accepterer du vores Persondatapolitik og Handelsbetingelser. 

Lovvalg og værneting
Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse handelsbetingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist, som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.

Levering
Det er vigtigt for os, at du er tilfreds med din oplevelse, når du handler på Honeygreen.dk. Derfor bestræber vi os på at behandle, pakke og levere din ordre hurtigst muligt. Yderligere bruger vi meget tid på at pakke din ordre omhyggeligt og dekorativt med vores helt eget Honeygreen-præg. 

Leveringstid
Når du har gennemført et køb i vores webshop, vil der typisk gå 1-3 hverdage, regnet fra den dato du modtager en mail om, at din ordre er afsendt, til du modtager dine varer. Afgiver du din ordre inden kl. 14 (på hverdage), vil vi bestræbe os på at behandle, pakke og sende den til dig samme dag.

Vi tager dog forbehold for længere leveringstid i perioder – særligt i forbindelse med udsalg og kampagner. 

Vi sender på nuværende tidspunkt kun til adresser i Danmark.

Leveringspris
Køber du for mere end 499 kr., i Danmark, betaler vi for fragten. Køber du for mindre, ligger leveringsomkostningen på dig. Du kan altid se fragtprisen under check-out forløbet. Honeygreen.dk tilbyder blandt andet, at du kan hente din pakke gratis på vores lager, på adressen:

Amaze Communication
Bredgade 20, 2. sal
DK-1260 København K

Vi samarbejder med GLS Pakkeshop, som har en leveringstid på 1-3 hverdage. Forsendelsen leveres med GLS til modtagers hjemmeadresse, eller på et pakke-afhentningssted, som modtager selv har valgt. Du vil modtage adresse for pakke-afhentningssted samt tidspunkt for, hvornår pakken er klar til afhentning af GLS. 

Leveringsomkostningerne forbundet med dit køb fremgår af din ordre samt ordrebekræftelse og vil blive opkrævet sammen med din betaling for din ordre.

Leveringsbetingelser
Når du har afgivet en ordre på Honeygreen.dk vil du modtage en ordrebekræftelse kort efter. Når din ordre er blevet afsendt vil du modtage en ny e-mail fra os, som også gælder som din kvittering. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen eller i en GLS pakkeshop. Vi leverer kun til privat- og virksomhedsadresser – ikke postbokse. 

Bemærk venligst, at du bærer risikoen for varen efter leveringen. Ønsker du at klage over eventuelle fejl og mangler ved levering af din ordre, skal du informere os om det inden de 14 dages fortrydelsesret. Du kan kontakte Honeygreen.dk i kontaktboksen nederst på hjemmesiden eller på mail: support@honeygreen.dk

Følg din ordre
Du kan følge din ordre ved at benytte det track & trace link, du modtager i mailen med din kvittering og besked om at din ordre er på vej. Vær opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer fra du modtog linket, til det er aktivt på transportørens hjemmeside.

Returnering
Du kan fortryde købet af et produkt ved blot at kontakte Honeygreen.dk på: support@honeygreen.dk

14 dages fortrydelsesret

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du ved en utvetydig erklæring give os meddelelse herom senest 14 dage efter modtagelsen af varen. Du skal blot skrive en mail til support@honeygreen.dk.

Herefter sender vi dig et link, til en returlabel du kan tilkøbe. Returlabel printes og tapes oven på pakken, som skal sendes retur.  

Du kan ikke fortryde et køb ved blot at nægte at modtage varen uden samtidig at give os tydelig besked herom. Det anbefales, at du gemmer kvitteringen eller dokumentationen for, at du har afsendt meddelelsen samt det købte.

Hvis du fortryder dit køb, skal varen tilbageleveres til:

Acroaticum Group
Att. Honeygreen/retur
Bredgade 20, 2. sal
DK-1260 København K

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer. Det produkt, du returnerer, skal være i samme stand som ved modtagelsen.

Du skal sende din ordre retur senest 14 dage efter, at du har modtaget købet og meddelt os, at du ønsker at fortryde et køb. Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder et køb.

Varer undtaget fortrydelsesretten
Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten heriblandt:
Levering af varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor emballagen er blevet brudt efter leveringen.

Da der er tale om hudplejeprodukter, mister du således din fortrydelsesret, hvis du bryder emballagen eller tager produktet i brug, da varen derfor af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 
Hvis du fortryder dit køb får du dine penge retur for din ordre og omkostninger ved Honeygreen's forsendelse af det købte til dig. Udgiften til forsendelsen tilbage til Honeygreen.dk, afholdes af kunden selv. Når du returnerer din ordrer, modtager du først tilbagebetalingen af din ordre, når Honeygreen.dk har modtaget ordren, og har haft lejlighed til at undersøge det returnerede. Når varen er modtaget retur og godkendt, modtager du en e-mail, og købsprisen refunderes tilbage til det betalingskort du benyttede, da du bestilte din ordre. Bemærk, at der kan gå alt fra 2-30 dage, før beløbet er på din konto – det afhænger af din kortudbyder

I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Produkter refunderes
Produkter refunderes, hvis de er sendt forkert eller ødelagt under transporten. Tag et billede af varen og kontakt Honeygreen.dk. 

Har du brug for hjælp?
Har du spørgsmål omkring levering og returnering?
Hvis du har spørgsmål eller forespørgsler om din levering, så kontakt os venligst på support@honeygreen.dk. 

Vores åbningstid er kl. 10-17 mandag til torsdag og 10-16:00 fredag. Vi bestræber os på at besvare dit spørgsmål inden for 24 timer alle hverdage.